korona günlükleri ( 4)

16 Mart 2020 Pazartesi
evet, zor olsa da yazacağım. bugün 4. gün; cuma cumartesi pazar pazartesi 

*** 

step by  step yani adım adım hissettiğim, öngördüğüm adımlar atılıyor. sabah, günlüğün 3.5 yazısını yazdıktan sonra şöyle bir çıktım dolaşmaya. malum, bünye spora alışmış, en azından yürümem gerek. 

mecidiyeköy meydana kadar çıktım. rossmanndan şampuan, sıkça değiştirmek için bir kaç  diş fırçası, sıkça kremlemek için el kremi vs. derken bir torba alışveriş yaptım. oradan gayrettepeye geçerken elimdekileri tanıdık bir ocak başına bıraktım. evimin salonu gibi rahat ettiğim piola'ya uğradım. keyifsizlerdi. bir espresso içtim. bu zamanları hep beraber atlatacağız, deyip çıktım ama canım da epeyi sıkıldı. 

lokantalar ilk etkilenen yerler; insanlar ya evden çalışıyor ya da dışarıda yemektense evinden getiriyor. 

sonra alışverişimi şok marketten su vs. alıp tamamladım. 

kafamda deli sorular. karantina başlarsa - başlamadan annemi buraya getirmeliyim- ne yaparım diye çözüm yolları ürettim. 

şarap içip film izledim. bir yandan da sosyal medyadan bütün gelişmeleri takip ettim, ediyorum. 

evde yeterli su, temizlik malzemesi, temel gıda var. 

arkadaşlarımı arayıp sohbet ettim. siz de arayın. tanışmadığınız ama instagramdan takip edip yakınlık hissettiğiniz insanları bile bir mesajla olsa bile arayın, sorun. çok farklı değil yüz yüze tanışmakla; bu da yeni bir yakınlık kurma şekli. tabii ki samimiyeti abartmamak ve görgü sınırları içinde. 

zor günler geçiriyoruz, sakin kalarak daha az zararla geçirmenin yollarını hep beraber bulacağız. 

iyilikle kalın. 

2 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Ben de 1 haftadır dışarda yemek yemeyi kestim, umarım bu günleri kayıpsız ve sağlıklı bir şekilde atlatırız.

  1. Handan dedi ki...:

    sorma, canım lahmacun istiyor, sürüklüyorum kendimi eve.