önce kitap sonra bilet; yeni rota paris

24 Eylül 2017 Pazar
hıfzı topuz 
akmerkez remzi kitabevi 

erkenden uyanınca, bu saatte (09.23) medya turunu yapmış, kahvemi içmiş ve hatta spor öncesi hafif kahvaltı yapmış halde kitap mı okusam yoksa iki satır yazsam mı diye düşünürken önce yazayım sonra okurum deyip başladım klavye tıkırdatmaya. 

saçlarımı boyattıktan sonra bir süre hangi tarafa yürüyeceğime karar veremeden semtimde bir tam tur attıktan sonra çoktan beri akmerkeze gitmediğim gelince aklıma dümeni kırdım o tarafa.  

iyi ki gitmişim akmerkeze; stefanelden çok güzel bir kaç parça giysi alıp matraşın yeni modellerine baktım ama henüz benim istediğim siyah klasik botlardan gelmemiş, yakınmış ama bir aya gelirmiş. bir de istediğim siyah deri pantolonu bulabilirsem sonbahar geçer gider. üstüne kışı bile geçiririm. 

remzi kitabevine soluklanmak için girdiğimde raflardaki hıfzı topuz kitaplarının fazlalığı dikkatimi çekti. nişantaşı kitabını karıştırırken aaa hıfzı bey imzaya başladı. usulca gidip kitaplarından,  paris'te bir türk ressam / fikret mualla'nın yaşamı adlı kitabını seçip imza için sıramı bekledim. parisi sizden okumak istedim, dedim  kitabımı uzatırken, hıfzı bey de  
'' fikret mualla'dan çılgınlıklarla'' diye imzaladı. 

şimdi önce sahaflardan hıfzı topuz kitapları toplama sonra da yeni rota paris deyip select kahveyi ve diğerlerini görüp bütün gün paris sokaklarında yürüme zamanı. 

önce kitaplar sonra bilet. 

bir güne hem giysi, hem mutfak hem de kitap alışverişi sığdırmış olarak eve döndüğümde bir mesai süresi kadar ( 8 saat ) sokakta kaldığımı fark ettim ama sofra hazırlamam kısa sürünce -nefis karidesleri sızmada çevirmem üç dakika, salataya nar ekşisi eklemem 30 saniye - nefis yemekleri de yiyince bir uyku bastırdı ki...

kitapla, geziyle, aşkla kalın 


günaydın 











5 comments:

  1. ACEMIDEMIRCI dedi ki...:

    Verimli günmüş :)

  1. Satır Arası dedi ki...:

    Ne güzel bir gün olmuş öyle ::)
    Hıfzı Topuz'un anlatımını, kitaplarını çok severim.
    İyi okumalar, iyi haftalar.

  1. Handan dedi ki...:

    acemi demirci; istanbul enerjisine yetişebilirsen çok verimli de mesele o enerjiye yetişmek

    gülşah'la hayata dair; çok güzeldi ya! nefis bir pantolon ve kazak bir de sevgilime tişört sonra ,imza kitap... süperdi süper!

    sevgiler selamlar gülşah

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Hadan ben de en son geçen sene gitmiştim Akmerkeze...Sakinliği hoşuma gitmişti. Aldıklarını güle güle giy...

  1. Handan dedi ki...:

    ötekilerin yanında butik avm gibi kaldı akmerkez, hele o terminale giderken bir tane var, ben girmeye korkarım! çıkamam kalırım kaybolurum başım döner