kavgada söylenmez! nur çintay a. kimi kastetti? medyanın en kötüleri

23 Temmuz 2017 Pazar
medya turu  medya turu diyorum instagramda özellikle hafta sonu, sonra hiç bir şey yazmadan kapatıp bilgisayarı sokağa/pazara çıkıyorum; eskiden atışmaları yazar, bundan da büyük bir zevk alır bazan da ben sataşırdım insanlara:) biraz büyüdüm sanırım. ama dün sabah nur çintay aköz'ün yazısını okurken -evet, medya turu dediysem gerçekten medya turu sabah'ı bile okuyorum- gözlerim yuvalarından fırladı! bakın şu cümlelere;

''Ülkenin en ünlü kadın gazetecisinin Instagram'da alenen marka reklamı yapmadığı ender anlarda, dekolteye abandığı Harika Avcı pozlarıyla, abazan erkek takipçilerinin poşete girmelik yorumlarını da yayınlamaktan çekinmediği zamanlardayız.'' nur çintay aköz / sabah gazetesi / 22 temmuz 2017 


ay kavgada söylenmez bu laflar! instagramda reklam yapmıyorum diyor ayşe arman ama bence yapıyor yapmasa niye sabahın köründe hem de fotoğrafçıyla beraber bir spor mağazasına gitsin? karşılaşmıştık o sabah ayşe arman o mağazayı ararken; o gün baktım sayfasına evet girdiği spor ayakkabısı mağazasının fotoğrafları ve övgüsü vardı. da mesela bu değil mesele nur çintay neden şimdi bu kadar saldırgan bir yazı yazdı. ayşe arman her zaman dekolte giydi hep m.emel.er ortadaydı, ''jüri üyeliğini para için kabul ettim.'' diye de yazan alışverişi de dekolteyi de seven biri. aslında eskisi kadar seviş.me temalı yazılar da yazmıyor varsa yoksa bol bol filtreli fotoğraflar, o kadar iri bile değil kendinden bahsedip iriyim  iriyim diye hayıflandığı. instagramda yorum meselesine gelince '' yorumları yayınlamaktan çekinmediği''  tam olarak doğru bir ifade değil, kadın gazeteci üstelik yazılarının reklamını yapıyor; ne yapsın hesabını mı kilitlesin!? tabii ki yoruma açık bir hesap ve cinsel imalı ve içerikli yorumlar ayşe arman'ın suçu değil, olsa olsa memleketin genel sorunu. ha bir de harika avcı meselesi var ki o bu toplara girer mi bilmem ama sanmam ne uğraşacak  nur çintay ile. amaa ayşe arman bugün sessiz kalsa da bu yazının altında kalmaz nur çintay'ı kelime kelime döver bence. zamanında mine kırıkkanat için yazdığı yazıyı anımsayan var mı aranızda? hah işte ondan daha sert bir yazı bekliyorum çünkü nur çintay zayıf bir kalem. ayşe, onu sözcük sözcük cümle cümle döver. 

medya turunun pek tadı yok bu zamanlarda, varsa yoksa alaçatı çeşme bodrum yaz tatil dedikoduları, yahu ''bikinili yakalandı'' tarzı bir dedikodu olabilir mi? olmasın, olmaz. 

bir başka kötü ise  cengiz semercioğlu'nun harun kolçak için yazdığı hadsiz, gereksiz yazıydı. adam öldü; batıda şöyleymiş böyleymiş diye bir de baştan gardını almış güya, twitter verdi dersini sağ olsun. kötü bir kalem semercioğlu; gücün güçlünün yanında. eh bu da kötü bir kalem olması için yeter bir sebep. geçelim. 

esin övet var bir de zayıf ve kötü bir kalem olarak cengiz semercioğlu ile yarışacak; şiddet gören bir mankenin şiddet görünce annesinin evine sığındı, gibi yerini yurdunu belli edecek bir yazı yazmıştı bir zamanlar, twitter'da tepki verince ben engellemişti tabii ki e ne diyecek kadın, ya ben altı üstü dedikodu yazarıyım, ne bekliyorsunuz ki diyemeyeceğine göre. 

medya kötü; ahbap çavuş ilişkisi almış başını gitmiş. kimi köşe yazarları cümlenin sonunu getiremiyor; yazılarını başkalarının yazdığı isimlerden bahsetmişti  medya sektörünün içindeki bir ekşi sözlük yazarı yıllar önce. 

çok uzadı bu yazı, hadi ben semt pazarına gideyim de enginar alayım, bol sızmada pişireyim. 


2 comments:

  1. zoitsa dedi ki...:

    sonuna kadar katıldığım bir yazı olmuş!

  1. Handan dedi ki...:

    eskiden ne medya dedikodusu yapardık anımsıyor musun zoi? şimdi ne medya kaldı ki ne dedikodusu olsun.