şehirden kitaba, meyhaneden sinemaya...

21 Ekim 2016 Cuma
selanik, atina, rodos, komotini, bolonga, florensa, roma, xanthi, komotini, midilli 

ne bunlar handan? şiştt kafamı karıştırma gezdiğim yerleri yazıyorum 

sakız, kos, kalimnos, lipsi, alexandrapolis, budapeşte, prag, symi, kavala, tasos,

şimdilik aklıma gelenler bunlar. ağırlık yunanistanda hatta adalarda ve benim canım hala mikonos olur rodos bir kere daha olur yunanda ahtapotta uzoda. 

bu ay şu implant ve diğer işleri bir halledeyim hemen yeni bir seyahat planlayacağım, planlayacağım dediğime bakmayın; ne otel bakıyorum ben giderken ne başka bi'şey! bir bilet alıp gidiyorum. sonrası orada şekilleniyor. symi hariç bir yerde sıkıntı yaşamadım. yaşadıysam da unuttum gitti. 

*** 

şehirde yeni şeyler oluyor; mesela genç bir şef bir meyhane açmaya hazırlanıyor; pek klasik bir meyhane düşünüyor böyle adabıyla içilen bir yer olacak mezeler klasik ay en önemlisi kahvaltı olacak, kahvaltı. şişttt canan bak bir yer daha! şimdilik bu kadar yazayım sonra daha ayrıntılı yazarım elbette. 

*** 

mardin yemeklerini sevenler, bilmeyenler, duyup arayanlar bu haber hepinize; cercis murat konağı bir kez daha eataly de; dün akşam bir akşam birası içelim diye gittiğimiz eataly de görünce ebru hanımı, çok sevindim. mail de geliyor oysa bana ama gözümden kaçmış demek ki cercis murat konağı'nın geliyor oluşu; yemekle ucundan kıyısından ilginiz varsa bile buraya gitmeli ebru hanım ile tanışmalı o nefis şaraplarından içip yemeklerini/mezelerini tatmalısınız. takı da alabiliyor olmanız ise bonus. istikamet eataly içindeki cercis murat konağı

*** 

sevgili arkadaşım, dostum ercan kesal cin aynası kitabını imzalayıp yolladı ve ben kitabı aslında okudum ama üzerine bir türlü yazamadım iki satır. 

cin aynası içinde yeni yazılarla beraber aslında birgün pazar yazılarının toplandığı bir kitap; kesal'in yazılarının tamamını el altında bulundurmak için iyi bir seçenek, her ne kadar ben telefonda kendisine de söylediğim gibi yazılarını kahvaltıdan sonra ( e ağlıyorum bazan okurken sonra gözyaşlarım kızarmış ekmeğe...)  okumayı alışkanlık haline getirsem de okumaktan da vazgeçmedim hiç. toplumsal hafıza ve bizim yaşadıklarımızı unutmamamız için kesal'in yazıları bir anımsama yazıları benim için. ve elbette uzun zamandır ekranda ya da beyaz perdede göremediğimiz kesal'in içerde dizisinde rol aldığını duyunca hemen diziyi açıp izlediğimi yazmazsam olmaz; kesal konuk oyuncu içerde de; ercan kesal  yanında çetin tekindor ile ekranı doldurmuşlar, o nasıl çakmak çakıştı!  deyip film ve set ziyareti için beklediğimi yazayım. 

*** 

şimdilik şehirden aklıma gelenler bunlar 


seyahat edin, spor yapın, kahkaha atın, se.v.işin, öpüşün...
sizi ne mutlu ediyorsa onu yaparak yaşayın.  göreceksiniz daha mutlu olacaksınız. 

*** 




0 comments: