iyi seneler

29 Aralık 2015 Salı
sene muhasebesi falan yapmak bana göre değil. tek bildiğim blogu yazdığımdan bu yana instagram faktöründen dolayı en az yazı yazdığım senenin bu sene olduğu; başka da  bir değerlendirme gelmiyor aklıma. çok gezdim mi? yooo bir bolonya, firenzi, bir izmir / tire / kos bir xanthi aklıma geliyor. eh oldukça az. okudum mu, evet, okudum. en son ''babam aşkale'ye gitmedi'' adlı romanı okudum zaver biberyan'in kaleminden; oldukça yürek burkan bir roman. arada şiir okudum yorgo seferis / mithistorima, sonra yine roman ahmet ümit / elveda güzel vatanım... 
en koşa koşa aldığım (anımsadığım) tespih ağacının gölgesinde, oldu. sevdim. harper lee keşke 2 kitapla kalmasaydı. 

handan niye yemek yazmıyor kaç gündür; handan yemek yiyor mu ki yazsın:)) dün akşam kereviz ondan önceki gün patates salatası yedim yahu! iş yerinde bütün gün sunta benzeri bisküviler yediğimi yazmayayım isterseniz. ama dün akşam evde kalmış son ayva, son yeşil elma ve pazardan aldığım kütür kütür kereviz ile pişirdiğim zeytinyağlı hakikaten enfes olmuştu. 

güven asa sızma kullandım; bir portakal bir de yarım mandalina suyu ile pişirdim ayvalı elmalı kerevizi. sonuç: süper. başka su koymadım, kısık ateşte pişirdim, kerevizin kokusu gelince altını kapatıp dinlendirdim; ılık ılık tadına bakarken üzerine tulum peyniri kırıkladım:))) 

patates salatasına da 3 küçük patates iki yumurta ile başladım; soğan koymadım:( bol roka ve yeşil zeytinle tatlandırdım; bunda monteida sızma kullandım; her iki zeytinyağı da çok lezzetli. sonrası bol limon, az hardal, biraz ezine ile damağına göre ilerle işte. 

*** 

tarih değişince çok şey değişecekmiş algısı yaratılıyor; farkındayız vs.de işte bir şeye de tutunacak insanoğlu; alışveriş olur, sinema olur, okumak olur, gezmek olur, olur da olur herkes kendince meşrebince hayalince bir / bir kaç şeyle tutunuyor hayata. 

benimki de yemek / kitap / gezi. 

gerçi zeynep'in demesine göre 2016 çook değişik olacakmış; bekliyorum bakalım değişiklikleri, olunca kutlarız:) 

daha çok okuyacağım, daha çok gezeceğim, daha çok yemek yiyip kilo almayacağım bir sene istiyorum; sağlıkla / aşkla / parayla 

herkes için de bunları diliyorum 

hadi bakalım 

iyi seneler 

0 comments: