korona günlükleri 3,5

16 Mart 2020 Pazartesi
günaydın. niye 3,5; çünkü henüz sabah çok erken, gün içinde ne yaptım ne ettim yeni bir yazı daha atabilirim. gelelim bu sabaha. 

5 gün yıllık izin aldım. tabii ki yine erkenden uyandım. saat 9.19 şu anda ve ben duş almış, kahve demlemiş az biraz gazetelere bakmış bir halde oturuyorum. 

vaka sayısı yükseldi. bara pavyona kapatma kararı geldi ki; kahveler kapanmadıktan sonra bunun tek başına işe yarayacağını düşünmemekle birlikte hızlıca ulan şu içkili yerleri bir kapatalım, diye alındığı da çok belli. pavyon meselesine akşamdan beri gülüyorum:) 

bugün köfte var menüde. buzlukta hazır köfte vardı onu çıkardım. yine yoğurt yine salata tabii ki yanında. 

kahvaltıda tulum peynirli domatesli tost, yeşil ve siyah zeytin, kahve. evde bolca bitki çayı var. dün elma çayı yaptım ama çok sevmedim açıkçası. benim kendi yaptığım elma, tarçın, karanfil karışımlı çay çok daha güzel oluyor. ama bu poşet çayları da bitireyim bari, evdeyken. 

dün gece patriot's day adlı filmi izledim. 2013 boston patlamasını anlatıyor film. yalnız ben bu patlamayı hiç anımsamıyorum. sully filminin konu aldığı uçağı hudson nehrine indiren pilotu ve olayı 2009 da olmasına rağmen anımsıyorum ama bu boston patlamasını, yok. enteresan bir hafızam var. 

neyse, geleyim filme. ben beğendim filmi; polisin beceriksizliğini açık açık gösteren sahnelerde de off ya bu kadar da olmaz, diye söylenirken buldum kendimi. bir de bu teknolojide bulunamayacak suçlu olmadığını anladım. çünkü her yer kamera her yer görüntü. yeter ki bulmak isteyin. 

iki saati geçen zamanına karşın hiç sıkılmadan, izledim filmi. tavsiye ederim. 

*** 

bugün biraz twitterda bolca bahsi geçen online müze ve konser sayfalarda dolanmayı düşünüyorum. 

hadi bakalım, iyi haftalar 
dikkat edin kendinize 



1 comments:

  1. kadriye dedi ki...:

    İyi haftalar olsun hepimize inşallah. Filmi not aldım.