kivo, istanbul, modern sanat, ne diyorlar: bilinç akışı gibi sanki belki...

26 Nisan 2022 Salı
işaret fişeğini akın attı aslında yazının. akın, canım akın, beni hiç tanımazken sadece telefonda anlattığım olaylarda gidip valilikte beni savunan akın. yazıdan tabii ki haberi yok, işaret fişeği attığının hiç. 
afr.o.diz.y.a.k sofra 

evde kendime sofra hazırlamayı sonra da bunu bir kısım -eski tabii ki emekli oldum ya ben-  çalışma arkadaşlarımla paylaşmayı seviyorum. hem de öyle böyle değil çok kışkırtıcı çok edepsiz ve  birsel'in tabiriyle '' şşerefsiz'' ce! ahahahahha bugün de bu sofrayı birsel'e
 '' şşerefsizlikte bugün'' diye attım zaten. akın'a da attım, o da '' bu yeni yazının başlangıcı olacak gibi'' deyince başta söylediğim işaret fişeğini atmış oldu. müziği kapattım çünkü içimde artık yazının müziği çalıyordu ve başladım klavye tıkırdatmaya:))) 

*** 

bol bol ananas yiyin kızlar:)))! ben deniz türkali'nin kitabından öğrendim ananasın neye en çok faydalı olduğunu:)))) kitabı okuyun, okumazsanız bana itimat edin ve ananas yiyin.  * afro.d.iz.ya.k

*** 

kürşat başar 
geleyim dün gittiğim bedri baykam ve kürşat başar'ın konuşmacı olduğu şafak hanımın editör olduğu ( şafak hanım konuşmasında çok ama çok fazla ''hani'' sözcüğünü kullandı öyle kaldı aklımda) aldatmak konulu panele. 
aldatma mevhumunu tatmayan yoktur, diye düşünüyorum. orada da bu konuda olan fikirlerimi dile getirdim. şöyle ki; 
aldatan ve aldatılan her ikisi de olayın farkındadırç eğer ki alık seviyesinde bir zekaya sahip değilse:))) olay şu: aldatıldığının farkına vardığın zaman gereğini mi yapacaksın yoksa kulağının üzerine mi yatacaksın! olay soru hepsi bu. gereğini yaparsan bunun sonrasında olacaklara karşı çok güçlü olman gerekir. evliysen, boşanacak, sevgliysen ayrılacak ve sonrasında yalnızlık ve evliysen '' dul'' olma halinin bütün açmaz ve sosyal statünü kaybetmiş - onun eli bunun karısı filancanın eski kocası- titrlerinden azade bir yaşamı karşılayıp yaşayabilecek misin? soru ve durum net ve apaçık ortada. bunun doğusu, batısı yok. 

galeri gezmek, modern sanat vb. hepsinin bende tek tanımı var; '' kafa açıcı'' mekanlar. başka bir mana yüklemiyorum, farklı şeyleri ve objeleri görüp farklı fikirleri sıkılmayacağım uzunlukta anlatırlarsa dinlemek. ve evet çabuk sıkılıyorum. 
gelecek 20 yılda ilişkiler '' robot partnerler'' olayına evriliecek mi vs. tartışmasına beni zaman olarak çok ilgilendiremediği için akıl yormadım. bedri baykam, akıl yormuş yazmış, seversiniz sevmezsiniz o başka mevzuu ama kitap tuğla kalınlığında, meraklısına. 

kürşat başar'ı ben okumayı bıraktığım ya da kaybettiğim zaman diyeyim, siyah saçlıydı:))) panelin yapılacağı salona girdiğimde ya ben bu adamı bir yerden tanıyorum hissi geçse de içimden üstünde durmadım, olur tanırım modern sanat fuar vs. ta ki konuşmacı olarak oturup önünde ismini görene dek! aaaaa!!... 
*** 

bişey yazmama gerek olmadığını sanıyorum 
***


canım şef. 
geldiğinde iki aylıktı. işin dışında bütün zamanımı onunla geçiriyordum. şimdi de bulduğum her fırsatta gidiyorum seviyorum oynuyoruz. 
*** 

canım kivo! 
anlatmaya sözcük bulamadığım bir durum. ilk ilk ilk! nasıl bu kadar güzel bir bebek olabilir nasıl!? ilk kez teyze oldum! ahahahahahah kelimenin tam anlamıyla ' emekli bir teyze''yim artık. kırmızı saçlarımı sevdiğini biliyorum kivo'nun ve ben ona olan sevgimi anlatmaya henüz bir cümle bulabilmiş değilim! 
canım kivo! 

*** 

günün özeti; istanbul güzel, yine gelecek ben. kıvanç muhteşem bir bebek, modern sanat harika bir kafa açıcı, meleklerin payını vererek içtiğim ateşli sular bir harika. 
*** 

yazıyı yollayıp son ses müzikle  dans etmeye devam edeyim. 





1 comments:

  1. Luz Webster dedi ki...:

    Yummyadvisor
    'da birçok iyi restoran buluyorum. Türkiye çok sayıda yerel restoran var. Ve menüleri, adresleri ve telefonunu gösterir.