hafifleme önerileri

15 Ağustos 2018 Çarşamba
yaz, sıcak.. fazlalıklar hiç çekilmiyor. geçen haftaların birinde bir gardrop ayıklama yaptım öyle böyle değil ama öncesi de var. işe, o kalın havludan ağır bornozu atarak başladım! bir sürü peştemal aldım çünkü tire pazarından turgutreis pazarından dahası adını vemeyeceğim bir büyük marketten hem de üç otuz paralara. evde koltukların üzerine serip serinlik sağlıyorum, deniz kenarında havlu  olarak kullanıyorum e evde niye kullanmayayım deyip hem de takım logolu bornozu attım! dolap rahatladı ben rahatladım. eski kaçık ( ne zaman ya bu kaçık görünmüyor hadi bugün de giyeyim bu çorabı desek o gün o ayakkabı çıkar biliyorsunuz:)) çorap eski tişört varsa attım. neymiş sporda giyermişim,  geçelim 3 senedir iki tişört giyiyorum sporda! biri eve yıkanmaya öteki salona 

başka bir kaç da plaj elbisesi attım. fazlalıklardan kurtuldum odada. 

geçtim mutfağa ne kadar az kalmış artık muhtemelen bayatlamış makarna vb. varsa hoop çöpe. dolapta fi tarihinden kalmış soslar; onları da. buzdolabı da pırıl pırıl silinip parladı mı? 

şimdi sıra kendimde. ben de fazlalıklarımdan kurtulmalıyım. işte bu o kadar kolay değil. mantığım bir yere çekiyor kalbim bir yere. kalbim en son beynimden iyi bir dayak yiyip elinden tutulup ne işin var buralarda, diye enseye tokat yiye yiye evine getirildi. bunun görselini dövme yaptıracağım:)))) 

seyahat planları daim. birazdan yurt dışı harcı yatırıp sırt çantası alıp bilet almaya gideceğim. 

işte böyle evdeki fazlalıklar sizi yormadan kendinize alan açın. kalp için aynı şeyi diyemeyeceğim benimki bulduğu ilk fırsatta kaçıp gidiyor, sonra dayağı yiyip oturuyor.  '' zaman ustadır '' der hep altay, onu dinleyip zamana bırakacağım. 


5 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Ben de bu işi senede 1 kez yapıyorum, hafiflik iyi geliyor:) Ancak zaten bir kaç senedir de daha bilinçli alışveriş yapar oldum :)

  1. zoitsa dedi ki...:

    kalbin de senin gibi deli..
    yolculuk bu kez nereye?

  1. Handan dedi ki...:

    gamze; ben zaten giysi alma konusunda cimri sayılacak biriyim, buna rağmen birikiyor zaman zaman böyle temizleme işine girişiyorum.

  1. Handan dedi ki...:

    zoi, nereye olabilir muhtarı olduğum coğrafyaya:) ama bu kez görmediğim bir yerine beklemede kal:)))) sevgiler

  1. Beyaz Yakalı dedi ki...:

    Eşyaları azaltma işi bizim de hep planlarımızda, çok başarılı olduğumuz söylenemez. Sürekli yeni baştan başlıyoruz, inşallah bir gün sonuca ulaşacağız.