kitaptan kahveye, tavsiyeler

19 Şubat 2018 Pazartesi

piola 
bir kaç tavsiye verip kaçacağım; 

la casa de papel; benden kolay kolay dizi tavsiyesi alamazsınız, film tamam ama dizilerle başım hoş değil desem de la casa de papel'i tavsiye ederim. ben iki günde iki sezonu bitirdim! eleştirilere kulağınızı kapatın, votka nar içkinizi hazırlayın, aşk/para/ispanya.. ne ararsanız oradan izleyin diziyi. 

alışveriş; tam indirim zamanı; etek ( bakınız yukarıdaki fotoğraf) ve hırka beymen club, tişört koton, çizme stefanel

kitap; hıfzı topuz kitapları hala favorim; çantamda, evde kanepede her yerde bir tane var. canım hangisini okumak istiyorsa... 

secco cafe; ben nişantaşı'ndakini çok sevdim. resürans pasajında, iskarpin'in bitişiği. espressolar leziz, gamze hanım ile karşılaşırsanız sohbet keyifli, dergiler, kitaplar, kekler, leziz filtre kahveler hepsi bu küçücük mekanda. oralardaysanız bir mola verin. tatlıları kaçırmayın. 

aklıma gelenler bunlar. 

hadi kaçtım ben 

1 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Ya La Casa del Papel için o kadar çok tavsiye oluyorum ki. Sanırım seyredicem. Bu arada aldıklarını güle güle giyin Handancım...