tavsiyeler tavsiyeler tavsiyeler... restorandan, kozmetik ürününe oradan kahveye

23 Haziran 2017 Cuma
günaydın 

sabah kahvaltı yapın diye tavsiyelere başlayayım, yıllardır aynı şeyleri yazan osman müftüoğlu'ndan ne eksiğim var benim:) deyip. 

makedonya - arnavutluk sınırında bir restoran 
giderken de gelirken de burada yedik, tur ile falan uğrayabileceğiniz bir yer değil, özel araçla giderseniz, su kenarında serin, temiz, düzgün ve kuzu etleri çok leziz, dahası taze soğan ve sarımsak geliyor bir kayık!:))) içki elbette var, salata o anda yapılıyor, ekmekler kızartılmış olarak geliyor. yol üstü en iyilerden. 

gjahtari restoran 

durres / arnavutluk 
denizin  üstünde bir mekan 
sahil şeridi arnavutluk'un 
her yerde ama her yerde iyi kahve var hem de çok iyi kahve 
trileçe de öyle, hafif pamuk gibi tüy gibi bir tatlı 
sabah kahvaltı niyetine 

dm mağazalarında 
balea 
bunca senedir dünya kadar kozmetik kullandım fiyat kalite endeksi bu kadar yüksek ve süper bir ürüne skopje çarşıda rastladım. aslında niyetim sadece güneş korumalı ucuz bir krem almaktı, bu da 3-4 euro bişey ama nasıl memnunum anlatamam. çatık kaşımı bile az biraz düzeltti bir haftada sanki. alman. bizde dm yok, açılsa iyi olur. açılıncaya kadar ilk fırsatta ilk dışarı seyahatimde ne  varsa 40a dair alacağım. ısrarla tavsiye, bu bayram giderseniz, bana da alın:))) 

ohrid lake 
kahvaltı yapın demiştim değil mi yazının başında 
ohrid göl kenarında kahvaltılar leziz, hesaplı 
ben ilk gün klasik ikinci gün omletli falan kahvaltı yaptım, espressoları yuvarladım son gün yav ben börek yemedim burada deyip peynirli burek ile kahvaltı yaptım. hepsi güzeldi. 

akşam eve geldiniz, hava sıcak dışarı kalabalık 
kiraz yıkayın bir kaçta şeftali 
üstlerine bolca buz 
benim viskim 2 parmak viski bir buz 
ama bu sıcaklarda 2 buz atıyorum 
günün yorgunluğu gitti mi
şimdi yeni seyahat için çanta hazırlayıp evi toparlamaya sıra geldi 

iyi bayramlar 

2 comments:

  1. Selam çok güzel geziler ilgiyle izliyorum.Sevgiler.

  1. Büşra Bayram dedi ki...:

    İyi bayramlar :)

    Şu gezilerin birazından bana da nasip olsa keşke :)