kelime oyunu; bir yarışmanın handan'ca hali; kimseler yazmadan ben yazayım:)

26 Mayıs 2017 Cuma
neresinden başlayıp nasıl anlatacağım bilmiyorum ama klavye tıkırdamaya başladı. son söyleyeceğimi ilk söyleyeyim; üçüncü oldum. sizinle birlikte izlerken ( henüz ben de izlemedim) çok şey yazıp söyleriz ama ben size öncesini anlatayım. 

kelime hazinem geniştir:) bunu da söyledim daha yarışma başlarken. bunu koyun cebe, sonra istediğiniz kadar gülersiniz. tanışma, makyaj faslından sonra başladık yarışmaya. üçüncü koltuktaydım; sıra bana geldi. gittim işte yukarıda gördüğünüz koltuğa oturdum. kalbim güm güm atıyor; belli etmediğimi söyledi ali ihsan ben sonrasında ama bence kibarlığından; sanıyorum gözüne ışık tutulmuş tavşan gibiydim. birinci soru ikinci soru fakat ben neden ve nasıl koşullandığımı bilmiyorum soruyu görüyorum bilip bilmediğim değil o anda düşündüğüm sadece butona basmak! butona takılmış kafam! ona basıyorum. bir harf al değil mi?! yok, harf falan almadan soru ve ali ihsan beyin konuşmalarıyla ben nasılsa biliyorum, nasıl bildiğimi de anımsamıyorum. sonra o an geldi. 


evet, yukarıdaki gibi beynimin bomboş kaldığı o an. yok, aklıma gelmiyor bi'şey. butona da basmışım; harf alamıyorum ekran bana ben ekrana bakıyorum. BOŞLUK. 

sözcüğü bilemedim; izleyince göreceksiniz nasıl ve  hangi sözcükte takıldığımı. 

yarışma bitti o an bakışımı ben bile gördüm; ben daha soru var falan sanıyordum! yok, bitmiş. 

kamera önünde bir insan değilim tamam ama bu hal nasıl bir haldir anlamadım gitti. topluluk önünde konuşabilen bir insanım; mahkemeye çıkmışlığım, ifade vermişliğim vs. bir sürü konuşma deneyimim var. ama yok arkadaş orada kaldım öyle. son soruyu hiç bilemedim zaten saçmaladım da saçmaladım. 

sonra ali ihsan bey de zaten ''handan hanım çok iyiydi ama yarışmayı bilmiyormuş'' dedi. butona basmadan harf alsam, ''boşboğaz'' sözcüğünün hepsini alacak kredim de zamanım da vardı. olmadı. ne butonmuş arkadaş! esir aldı beni:) 

eğlendim mi, çok eğlendim.kazanabildim mi, yok kazanamadım. 

bir daha yarışırsam daha sakin olurum:) 

ben bir daha yarışmak istiyorum yav! 

ay ay ay en başta da ay ben test çözdüm, kelime hazinem akademisyen düzeyindeymiş bile dedim ya istediğiniz kadar eğlenebilirsiniz bu söylemimle. 

sonra attım kendimi piola'ya; 


türkiye pazarına yeni girmiş bir makarna tattırdı mine hanım bana; makarnayı beğendim. iki de bira yuvarladım. sonra eve gelip bu yazıyı yazdım. 

piola güzel mekan; makarna leziz bira buz gibi; sohbet yemek ve yarışmaydı tabii ki. 

teşekkürler; ali ihsan bey, devrim bey, piola'nın ve bence aslında şehrin en cool işletmecisi gürkan bey, barmen ozan, serviste ersan, ayhan ve uğur ve tabii ki şef ihsan beye, begüm hanıma... ve rakiplerime. 







4 yorum:

  1. kadriye dedi ki...:

    Hay Allah olsun eğlenmek güzel .

  1. Handan dedi ki...:

    kadriye; izle de yaz allasen. başka bir gözle okumayı çok isterim kendimi. sevgiler

  1. evde yazar dedi ki...:

    Ben cesaretinizi kutluyorum, kamera karşısında yarışmak kolay olmasa gerek. Ama güzel bir anı olmuş, kaliteli bir yarışmaya katılmışsınız.

  1. Handan dedi ki...:

    evde yazar; teşekkürler. evet, o dünya biraz heyecanlı benim için
    güzel bir yarışma bilgi odaklı olduğundan.