gerçek hesap bu! bir nejat işler kitabı

25 Mayıs 2016 Çarşamba
son bir ayda okuduğum kitapların içinde en iyisi nejat işler'in kaleme aldığı farklı farklı zamanlarını anlatan, gerçek hesap bu! kitabıydı. 

dün çıktı kitap zaten raflara e ben de iş yerinden çıkar çıkmaz kitapçıda aldım soluğu. 

kitabı attım çantama doğru eve; büyük keyifle okurken tabii ki bir iki hikayede hüzün aldı başını gitti... onları bir daha okuyacağım. nejat işler'in dili bir çağlayan gibi akıp gidiyor; 


samimiyet sağlıyor bu akıcılığı; belki, evet aslında kesin olan bir şey var ki kimi anıları çok doğal olarak eksik anlatmıştır evet ama o rahatsız etmiyor; anlatabildiği kısmını samimiyetle anlattığı için okurken zevk alıyorsun;

 nejat açık yüreklilikle yazmış. 

nejat işler pasaportundaki meslek hanesine çok rahatlıkla aktör / yazar yazdırabilir. ve eminim bu kitabın  arkası gelecek. 

iyi bir yazar nejat işler ve okurken iyi bir insan olduğunu hissini de alıyorsunuz. 


gerçek hesap bu 
180 sayfa 
can yayınları 
16 tl 

1 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    İnstagramdan kitabı bitirişini adım adım takip etmiştim:)Darısı yeni kitapların başına...