budapeşte'ye bir bilet!

16 Şubat 2016 Salı
bir bilet nasıl değiştiriyor ruh halimi?! 

haftaya bir seyahate çıkıyorum sevgili gezgin blogger arkadaşlarım; sevgili canan bana ucuz uçak bileti bulmuş; '' budapeşte'ye gider misin?'' dedi; görmediğim her yer beni heyecanlandırır, giderim, dedim. 10 dakika içinde bileti almıştı. teşekkürler canan. 

bileti aldım, sigorta için memo'yu aradım; izin yazdım. bütün bunlar 1 saatte oldu bitti. şimdi budapeşte üzerine yazılanları okuyorum. tuna, paprika, longos, ada, nehir turu, gece hayatı, gulaş, palinka, kaz ciğeri ve daha bir çok şeyi öğrendim; bütün bunlar çok turistik handan, gel bak ne diyeceğim sana budapeşte hakkında bunların dışında diyenleri daha bir can kulağıyla dinleyeceğime söz veriyorum. 

***
bu dursun burada son zamanlarda neler keşfettiğimi anlatayım bir çırpıda:

öncelikle bir koçluk seansı hatta iki seans aldım hem de hiç beklemediğim bir anda! istanbul böyle bir şehir işte nerede ne yaşayacağınıza bazan karşılaşmalar karar veriyor. 

bu yönetici koçluğu seanslarını ben '' yazı / blog / hayat '' ekseninde aldım. sonra daha ayrıntılı yazacağım. şimdilik iki seanstan da inanılmaz keyif almakla beraber her bir seansın bende yarattığı pozitif değişim ve dönüşümleri '' güzelleştin mi sen'' sorusuyla aldığımı yazayım. siz de yazın bir kenara, ayrıntılar sonra. 

*** 

karaköy the bosnjak mutfak daha önce hem kahvaltı hem de köfte yemek için gittiğim bir yerdi. bu sefer etiler the bosnjak mutfak'a düşürdük yolumuzu. bir klasik bir de baharatlı köfte söyledik yanına tulum salata ve ayvar da tabii yalnız olmazdı bunlar şarabı da eksik etmedik. ben zaten 4 k sevdiğimde karar kıldığımdan ( kuzu pirzola, kuzu kaburga, köfte, kuru fasulye ) the bosnjak mutfak'ın baharatlı köftesine özellikle bayılmakla beraber tulum salatalarını da çıtır ve taze buldum. ayvar kırmızı biber ile yapılan bir meze / kahvaltılık; ne zaman yersen ye:) fiyatlar etiler kıvamında, fotoğraflar instagramda. 

köfte severlere tavsiye edebilirim. 

*** 

başka ne yaptım? kötü kedi şerafettin insan mıyız ulan biz, izledim; animasyonu çok başarılı senaryoyu az başarılı, çok küfürlü buldum. ikinci filmi bol esprili, kıvamında küfürlü /elbette şero küfredecek:) / tepeden istanbul animasyonları daha çok bekliyor ve istiyorum. 

*** 
sağlıktan yıkılan yemekler yapıyorum:) zeytinyağlı biber dolmasını bulgur ile yapacak kadar! tabii ki evde pirinç kalmamış olduğunu yazsam iyi olacak. roka salataları, bol yeşillik, bol peynir geçiyor günler. 

*** 

bir bilet! 

0 comments: