güven asa naturel sızma

4 Aralık 2015 Cuma
şu an ben;
erken hasat soğuk sıkım pırlanta cam şişe kullanıyorum. 

güven asa markası ile bu sene sirha istanbul fuarında tanıştım; erhan erşen bey tesislerini, helal sertifikalarını, işletmelerinin özellik ve kapasitelerini anlattı ama ben bütün bunları uzun uzun yazmayacağım; internet adreslerini verip yunanistan için çanta hazırlamaya gideceğim. çanta hazırlama dediysem; boş çanta ile gidip feta, sızma ve kahve ile dolu bir çanta ile döneceğimden elzem ihtiyaçlarımı koyacağım bir sırt çantasını hazırlamaktan bahsediyorum. 
ne diyordum; 

güven asa  ve benim kullandığım erken hasat pırlanta cam şişe için tık tık 
inceleyin, tadın sonra üşenmezseniz bana da yazın görüşlerinizi yazmasanız da olur. 

Siparişleriniz İçin: 444 69 62 veya 0530 519 95 54 'i aramanız yeterli.  


işte böyle, her fuarda bir başka üretici ile tanışmak da blog yazmanın bir başka güzel tarafı. 



*** 

handan, kaçar 


0 comments: