''havan güzel'' by cemal

19 Şubat 2023 Pazar

bugün bütün son zamanlarda yaşadığım/yaşadığımız günlerden hareketle ilk günden beri tavrımı bilen bir arkadaşım aradı; seni biraz dışarı çıkarmam gerekiyor, yeri sen seç, geliyorum ve rakı içiyoruz dedi! 

önce mızırdandım, ama emir kati idi! 

ben  de olandan çıkıp biraz normale dönüp yer arayıp buldum

benden önce gelmiş, aradı '' ben geldim'' dedi. dedim tamam yürüyüp geliyorum 

gittim

semt meyhanemiz ,

söyledik bişeyler 

dedim neden  ben?

dedi

'' havan güzel''

düşünmeden, hesap yapmadan, teklemeden:)))))sevdim bu tabiri 

''duygular sözlüğü'' ne kaygı ile devam edeceğim. 

ama kişisel tarihçeme de '' havan güzel '' girsin ya! girmeli!

hepimiz bir yolunu bulup baş ediyoruz bu yaşadığımız zamanlar ile

ben de buna tutundum;

''havan güzel'' 


3 comments:

  1. Dear Monarosa dedi ki...:

    Ne güzelmiş ya bende çok sevdim kullanırım artık :)))

  1. *mehtap dedi ki...:

    Neydi ismi?! Hülya Uğur ,hava durumu sunardı. Havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız güzel olsun.. Doğru havamız güzel olsun, etrafımız ailemiz sevdiklerimiz için.

  1. Handan dedi ki...:

    monarosa; ben de sevdim vallaha!

    sevgiler selamlar

    mehtap; ahahah aanımsadım o ablayı. tabii ben bunu yazarken bu cümleden önceki bir kaç cümleyi yazmadım, o kadar özele girmeyeyim diye.
    genelde enerjimin yüksek olduğunu söylerler, yeni tanıdıklarım ya da eski arkadaşlarım. bu konuda hemfikir herkes. bu günlerde de sanırım en çok önce kendimizi sonra elimizden gelen kime yakın isek onu/onları iyileştirmek için çabalamalıyız.

    sevgiler selamlar