bir kayıp öyküsü; istanbulda kaybolmak da varmış:) kayboldum lan!

16 Şubat 2023 Perşembe

 biraz ^^normal^^ hissetmek ve ^^normal yaşamımı^^ yaşamak üzere eşofmanlarımı çıkarıp giyinip evden çıktım, tıngır mıngır epeyi yürüyüp deniz kenarına ineyim ya diye düşünüp gelen otobüs beykoz olunca hadi bu sefer karşıya geçeyim deyip bindim. 

deniz kenarından yürürüm, balık yerim bir kadeh bişey içerim diye mutlu mesut gidiyorum. köprüyü geçtik, telefonla eski bir iş arkadaşımı ( müdür) aradım, sekreter değil gestapo koymuş ön büroya, adama ulaşamadım. kapattım telefonu. ,

telefonum çaldı, aradığım müdür,  ''sekreterin yüzüne kapatmışsın telefonu'' deyince he dedim '' mal'' dememek ,için kapattım! otobüsteyim, adımı söyledim ama soyadımı da bi zahmet bilme, müdür cevap vermemiş telefonumu istiyor:)))) he canım bütün otobüs duysun telimi!!! diye düşünüp kapattım telefonu,

diyor senin hemşehrin, dedim insanları şehirlerine göre değerlendirmiyorum, fbı başkanı mısın sen ne bu sekreter??? gastapo gibi...

neyse, anlaştık kahkaha attık konuştuk 

baktım beykoz yazıyor tabelalarda, yokuş aşağı iniyor otobüs, dedim ben burada iner yürürüm


dındındın 

indim, yürüdüm yürüdüm kulağımda tel,  köprüyü görüyorum ama deniz yok!


kapattım telefonu, cananı aradım, anlattım, göster dedi, gösterdim:)))))) 

dedi orası kavacık!.......

ınınının yine yürüyorum orman iki taraf deniz yok:=====))))

gülüyorum, insan yok, korkmuyorum sadece orman işte börtü böcek 

baktım bir minibüs!!! aha medeniyet! minibüs varsa şehir yakın 

,bir el edişim var minibüs değil helikopter olsa durur

dedim abi kayboldum

abi güldü 

gel, kaybolmazsın, dedi 

bindim 

anlattım kısaca beykoza gidiyordum ....

dedi küçüksu da bırakayım seni, dedim olur 

abi bıraktı 

sonrası 

küçüksu mekan, nefis bir mekan keşfim iki üç bira 

sonra, hadi eyvallah 

sanıyoırum ki bizim tarafa doğru yürüyüp en azından geldiğim otobüse binip döneceğim:=) 

no no no ( bunu kıvanç bile biliyor) 

yine yanlış tarafa yürümüş müyüm?!!!!...

yürümüşüm:) 

kanlıcaya geldim mi geldim 

yok yoğurt  yemedim 

baktım iskele ,bebek ayyyy tamam dedim bebek^'i tanıyorum 

geçtim karşıya 

canan bir daha aradı, anlatıyor amcam diyor 40larda gelmiş beykoz tabelasını görünce inmiş, yürümüş yürümüş.. yürümüş beykoza varmış:)!?::::::)))))

katılıyorum kahkahadan!!! ha cananın amcası ha ben okuma yazmamız var o beykozu buldurmuş ben küçüksuyu ne var:))))

küçüksudaki  göksu deresindeki mekanı ayrıca yazacağım 

bebek, uğur, espresso, arnavutköy, kuruçeşme 

ve ev 

11 saatlik macera 

istanbulda kaybolmak da varmış 

fotoğraflar ve mekanlar sonra

hisar balıkçısı, 

gilan, seven kuruçeşme kokteyl barda ikram ettikleri nefis  cin aperol passion fruite hepsi sonra 

hepsi sonra bu sadece kaybolma öyküm 

,ay ay ay arnavutköy hayri, en baba mekan

hala gülüyorum!...

2 comments:

  1. Adsız dedi ki...:

    Beykoza hoşgeldiniz yazısını okumuş inmiş 😂😂😂 bırakmadım ki yürüyesin Beykoz'a kadar 🙈🙈

  1. Evde Yazar dedi ki...:

    Tatlı bir kayboluş olmuş :)