kendinizi sevin, kendinize bira ısmarlayın!

3 Mayıs 2020 Pazar
size aşk hayatımdan bahsetmek isterdim ama ne yazık ki bu ara hep uzaktan bakışmalardan, vatsaptan cilveli yazışmalardan, korona sonrası bi kahve içelim mesajlarından başka bişey yok. 

gelin ben size korona karnemi yazayım yine. 10 verdim kendime. 10! 

dün not verseydim 10 üzerinden 8 verecektim çünkü mutfak çekmecelerini düzenlememiş, bir de kitap çekmecesini düzenlememiştim. ama bu sabah ikisini de yaptım. heyoooo! 

6.30 da uyandım. 7 de kahve demlemiş gazetelere bakıyordum. 8 de salonun ve odanın açık yerlerini kolonyalı mendil ile siliyor bir yandan da türkçe pop dinliyordum. sonrası duş vs. derken gözüm mutfak çekmecesine takıldı; hadi handan, dedim. zaten üç gün önce bu yasak için alışveriş yapmamış, buzdolabını ve çekmecedeki ufak ufak kalmış şeyleri bitirip pazartesi günü bahar alışverişi yapmaktı niyetim. oldu. son kalan iki sosu çok az makarna ile, son sebzeleri de sosa ekleyerek gayet leziz bir yemek yaparken renklileri makinaya atıp evi gayet ferah fresh ve temiz hale getirince artık iki birayı hak ettin handan, dedim ve kendime bira ısmarladım:))))) 

kendinize bira ısmarlayın. 


italyanlar ağızlarının tadını biliyorlar, abicim. metro marketten domates ve pesto sos almıştım italyadan ithal. küçük küçük kavanozlar ama lezzet bombaları. bir avuç spagettiye her iki sosu da birkaç diş sarımsak takviyesi ile ekledim. vuhuuuuu uçtu gitti lezzet en son kocaman bir dilim ezine peyniri de eklediğimi de yazayım ama. makarna değil lezzet şöleni oldu. 

karantina bitti. ben yarı emeklilik tecrübe ettim bu üç haftada. emeklilik de işte bunun sokağa çıkılabilen seyahate gidilebileni. o kadar. 

bir kaç gün önce spor yaparken çok esnek olmadığımı, size bilmem kaç yazı önce bu abla çok iyi dediğim videodaki ablayı takip ederken anlamıştım. son bir haftada esnemeye ağırlık veriyorum. sonuç henüz çok iyi olmasa da ortalamanın altından çıktım diyeyim. 

mesai bu ay 9'da; demek ki ben uyanıp spor yapıp duş alıp işe gidecek kadar vakte sahibim. bir daha heyyooooo! 

kendinizi sevin. 


2 comments:

  1. Selam bira yerine şarap olsa olur mu :Sevgiler.

  1. Handan dedi ki...:

    ne demek parıldayan çiçek! hayata, aşka, bize, kendimize!...