''duygular sözlüğü''

31 Aralık 2022 Cumartesi

 az önce çamaşır asarken aklıma geldi! dün akşam tutku yazmıştım, o anda aklımda olan kişinin tutkuyla beni istemesini arzuluyordum. okudu mu bilmiyorum. 

sonra şimdi şampanyalı karidesli kahvaltı yaparken makina durdu, çamaşırları asarken ben niye bir duygular sözlüğü yazmıyorum ki dedim. 

tabii ki alfabenin ilk harfinden tabii ki aşk. 

*** 

aşk: birini hesapsız kitapsız isteme hali. 

*** 

benim tanımım bu, arzu eden yorumlara kendi tanımını bıraksın, sonra onları toparlarım. 

*** 

günaydın ve iyi seneler 


6 comments:

  1. blueagenda dedi ki...:

    Selam Handan,
    Dün bu kısacık yazıyı görüncei acaba devamı yanlışlıkla silindi mi dedim. Aşk’tan emin olamıyorum. Yıllarca korktum kaçtım kaldım.Yakınlaşmaktan korkmamak o hal çok güzel.Bu sseri devam etsin.2023’te yüzümüz gülsün.

  1. Handan dedi ki...:

    ilk tanım, canım kız kardeşim yeliz'den geldi.
    '' çocuk; her şeyi saf ve güzel olan canlı varlık.'' fiyuvvvv! diyorum. ben ikili ilişkileri düşünürken çok başka bir taraftan bakış açısı kafamı açtı.

  1. Handan dedi ki...:

    blueagenda; merhaba. ''yakınlaşmaktan korkmamak'' muhteşem bir tanımlama belki yaşanacak hiç bir şeyden korkmamak da eklenebilir yanına.

    seri devam edecek, b için duygu önerini alayım lütfen.
    sevgiler selamlar aşk dolu yıllar! diliyorum.

  1. blueagenda dedi ki...:

    Bağımlı olmak

  1. Benim ilavem yok sizin tanıma sonuna kadar katılıyorum. :)

  1. Handan dedi ki...:

    hanımefendi:))))) ne güzel bir yorum