köyde hayat; burada iş hiç bitmiyor!

5 Haziran 2022 Pazar

 geçtiğimiz ayı iki seyahat ile kapattıktan sonra şimdi evde 3. valizi yavaştan hazırlıyorum:))) 


köyde hayatım nasıl geçiyor, anlatayım. erken  uyuyup erken uyandığım  ,çin 7.30 gibi ilk kahvemi içmiş deniz kenarında yürüyüşe başlamış oluyorum. en az 20  dakika yürüyor bazan bir türk kahvesi molası verip eve dönüyorum. sonrası kahvaltı ve bahçeyi evi toparlamaca. köyde iş hiç bitmiyor! bulaşık makinası yok köy evimizde, onlarca bardak çay kahve soda içtiğimizden bulaşık hiç bitmiyor. bahçe, alıveriş öğle yemeği planlaması ya da zeytinyağlı olacaksa yapıp bir tarafa koyması derken öğle uykusu zamanımız geliyor.  annem tv karşısında ben üst katta. televizyona artık hiç katlanamıyoum, uzaktan bile sesinin gelmesine!  öğleden sonra annemle yemek faslından sonra kağıt oynuyoruz ve genelde annem yeniyor beni. 

bir gün sabah erkenden köy minibüsüne atlayıp trilyeye gittim. sabahın erken saatlerinde sahil köylerine bayılıyorum. çınardan meydana inip sağlı sollu erkenci kahvelerini geride bırakıp sağa döndüm ve trilye'nin yeni mekanlarını keşfettim. yelken kulübü ve tasmahal. trilye olmuş atanamayan gümüşlük:)))) yelken kulübü de tasmahal de sabahın dokuzunda kapalıydı tabi ki. gerisin geriye yürüyüp, açık bir restoranda  çay içtikten sonra ( restoran çay satmıyor kendilerine demlemişler ikram ettiler) mekanlar açılınca tasmahal'in menüsünü inceleyip bişeyler içtim. buranın manzarası gerçekten harika! bir akşamınızı buraya ayırın, derim.  

bu sefer bursaya gitmedim, bursada  görüştüğüm bir kaç arkadaşımla zaten kuzey egede buluşacağız, o yüzden bu sefer köy gezimi trilye-mudanya hattı ile sınırlı tuttum. 

kısa kısa

* borgen  izliyorum. 

* doğum günüm yaklaşıyor kendime yine seyahat hediye edeceğim. 

* bişey okuyamıyorum, twit, sosyal medya ve gazetelerden başka! 

* iyi bir film izlemeyeli çok oldu. hep çıtır çerez şeyler var netflikşde

* birazdan markete ve pazara gidip yeni fiyatları tecrübe edeceğim. bu ay evde o kadar az  kaldım ki su faturam 19 lira gelmiş:)))) 

* trilyede meze ve balık için  liman balık'ı tavsiye ederim, yılların mekanı olduğundan.  murat bey hep işinin başında. bir akşamüstü şeysi içerken onunla da lafladık. 



iyi pazarlar 


0 comments: