günün sürprizi! handan'ın kaleminden poscastte!

20 Ekim 2022 Perşembe

 sabah daha saat 10 olmadan evden çıktığımda bugünün bu kadar güzel eğlenceli ve keyifli geçeceğini bilmiyordum. 

bugünü sonra ayrıca ayrıntılı yazacağım ama eve gelip taze sıkılmış nar suyumu koyup mavi pofuduk sabahlığımı giyip bilgisayarı açıp blogun yorumlarını kontrol ettiğimde;

aaaa bir de ne göreyim, bir blogda benden bahsedilmiş! 

dinlemek için tık tık 

momentos, beni çok şaşırttı gerçekten! blogu ilk yazısından ve  arada çok eğlenceli yazılardan bahsedecek kadar iyi incelemiş ve bahsetmiş. çok teşekkür ederim. büyük sürpriz oldu. 

momentos burada. 

*** 

nişantaşı turumu, zen pırlantanın her zaman iyi ağırlamasını/yeni modelleri, beymen'de nazan hanımın müthiş karşılamasını,  sade beş denizler restoranında yediğim leziz yağlı somunu ve diğer leziz sarma ve tatlıyı, akkavak sokakta 299 liraya ayakkabı satılan, müthiş eğlenceli ve işinde iyi  çalışanlara sahip ( emine hanım selamlar, sevgiler) dükkanı  ve dahasını sonra yazacağım. 

blogumla alakalı eskiden de yazılar çıktı orada burada gazetede internet sitelerinde ama uzun zamandır ilk defa  benim biraz da uzak durduğum podcast denilen mecrada blogumdan bahsedildi. ya ben kendim konuşmazsam başkalarının konuşmalarını dinlemeyen bir insanım, derdim hep podcast olayına uazak duruşumu anlatırken ama şimdi cümleyi güncelleyeceğim. 

benden bahsediliyor mu podcastte? o zaman dinlerim. 

dinleyin bakalım, size ne diyeceksiniz söyleyenenlere ek olarak. 




3 comments:

  1. Podcast konusundaki yabancılığımı sevgili Momentos'u takip ederek aştım. Blog tanıtımları sayesinde de yeni keşifler yapıyoruz, çevremiz genişliyor. :)

  1. Dinledik ve Momentos sayesinde bu güzel blogu keşfettik. ✌️

    Not: bende podcast dinleyemem Momentos hariç. 🤭

  1. Handan dedi ki...:

    ne güzel bir blog ismi, dövüşürken hanımefendi değilim. eh vallaha artık istanbul deli gibi bir şehir olunca yaşarken de henfendi olamıyoruz. geçti o tıkır tıkır hanfendi kibar halleri, sat komandosu gibi bişeye benzedik.