giyecek hiç bir şeyim yok!

7 Nisan 2020 Salı
ahahhaha başlığı okuyunca dalga geçiyor handan, diye düşündünüz değil mi? yooo gayet ciddiyim. evde giyecek pek bir şeyim yokmuş benim! bu sıralar evde olunca fark ettim bunu, alallala ulan siyah, kapüşonlu falan gayet güzel bir eşofman takımım var, bir de ince pijama takımı, spor eşofmanı ve bir kaç tişört. eee şimdi bütün gün evde olunca, eşofmanı giy, hadi markete gidip geldiysen çıkar makinaya at, yenisini giy derken benim evde giyecek pek bir şeyim olmadığını şaşkınlıkla fark etmem tam canım. 

anammm benim bir tane ev çorabım varmış. diğerleri hep siyah file vs. elbise etek çorabı. vay anam vay bunca yıl çalışırken evde giysiye ihtiyacım olmamış ya benim! şaşkınlıklar içindeyim. bu korona daha neler öğretecek bize kim bilir. işten çıkmışız bir yerlere gitmişiz, eve gelince yatak giysisi giyip hopp! şimdi hep ev hep ev olunca ay bugün gri tişört siyah eşofman kombini falan yapayım diye dalga geçiyorum kendimle 

e yoksa alayım madem dedim bir iki eşofman pamuklu takım, anaaa tchibo'da bişey bırakmamışsınız, kızlar. hadi yine şaşırdım. 

siyahları makinaya attım. öbür siyah eşofmanı giydim, üstüne penye sabahlık bihter gibi dolanıyorum evde. 

*** 

çok acayip günler yaşıyor çok acayip şeyler öğreniyoruz. mesela filmlerdeki klişeleri yazacak hale geldim ben. başka bir yazının konusu olsun o. 

eşofman, bolca ev çorabı, bir kaç v yaka yumuşak dokulu giysiye ihtiyacım var. eşofman takımı sokağa da giyilmeli. 

işte böyle 

günün filmi; message from the king 

sürprizli finali için bile izlenir. 

yok yemek memek! kahvaltı var, bol çikileta ve çerez var. şaka şaka yaptım yemek, et ve patates haşladım. yanına rokalı soğanlı salata. içecek soda. 

yarın yoğurt meyveli müsli ikilisini iş yerine taşıyacağım. nisan mayıs böyle geçecek gibi. 
sakin kalmalı, uyku düzenimizi bozmamaya en çok dikkat etmeli, sigaraya yüklenmemeli 
( hiç içilmese daha iyi de) sabah 10 dakika olsun spor yapıp bedeni rahatlatmalı, dışarı çıktığımız zaman sokak hayvanlarına bir kap su imkanımız varsa mama alıp birer avuç bırakmalı, bu dönemi çok hasar almadan geçirmeliyiz. 

benim evimde tv var. ama ben aylar önce  televizyonu bir kapattım, kapatış o kapatış. tahammül edemiyorum televizyona. maruz kaldığım zamanlar oluyor tabii ki o da maruz kaldığım insanların hayatımdaki öneminden, yoksa arkadaş için falan açmam ben tv. 

kapatınca da her şeyi duyuyorum, biliyorum yani bir haber alma aracı falan değil tv. film dizi zaten izliyorum. işte böyle 

hadi ben evde bir tur atmaya çıkayım 
hafta sonu da bir pazara gidip bir iki ev kıyafeti alayım. 40 yıl düşünsem giyecek bişeyim yok cümlesini kuracağım aklıma gelmezdi. ulan korona abv senin emi! 

0 comments: