günaydın leylek

27 Kasım 2019 Çarşamba
kendime yeni bir oyun icat ettim; her sabah uyandığımda 
- günaydın leylek, seni nereye götüreyim bu yılbaşında?

diyordum, sonra yine ben 

- düşünüyorum, deyip kahve makinasının düğmesine basıyor kahvemi içiyor, işe giderken şef'i özlediğimi hissediyor ona bazan bir kemik çıkarttırıyor oynaması için (ama o hiç oynamayıp bahçeye gömüyor) bazan da ekmek peynir ile gidiyorum. 

tabii ki bu arada her gün canan ile nereye bilet alsak avrupanın muhtelif şehirlerine bakıyor bakıyor bakıyorduk.

sonra, önce bremen'e gideyim ben ya deyip karar verme süreci ile bileti alalım dediğim zaman arası 700 lira oynayınca!... boşver bremen'i başka yer bulalım dedim leylek'e. bişey demedi.


aldık bileti; hamburg'a 

leylek leylek havada bileti mail kutusunda!  

diye, şarkı söylüyorum, bir kaç gündür işe giderken:)))) o kadar çok hamburg yazısı okudum ki, görmüş kadar oldum. 

seneye nisan sonu  almanyaya gidiş biletini saymazsak ki saymayalım bence ilk kez tek kelime almanca bilmeden hamburg yolcusuyum. 

leylek, hamburgda ne yapacağız?

bolca sosis yiyip bira içip insanları izleyeceğiz. 

leylek leylek havada bileti mail kutusunda 

almanyaya tek kelime almanca bilmeden gitmenin rahatlığı, orada türk çok olmasından ziyade hiç bir ülkenin dilini bilmiyordum ki ben giderken, rahatlığı var bende. 

hadi ben the irishman izliyorum, siz de hamburg önerilerinizi yazın bana. 

edit piaf; evde gerçekten bir leylek var! yıllar yıllar önce bir eskiciden aldığım bir bankanın leylek'i; ahşap hem de:))) 


4 comments:

  1. Selam Handan ne güzel yapıyorsun. o leylekleri bize de gönder.Hamburg'a dört yıl önce gitmiştim. Saat 12 gibi oradaydık akşam 7 gibi dönmüştük. Orada yaşayan arkadaşımız bizi gezdimişti. Sana iyi gezmeler eski yazımda Hamburg var . 5 haziran 2015 tarihli sevgiler.

  1. makyajliyorum dedi ki...:

    Ne kadar iyi yapıyorsun, o leyleklerden acil bende istiyorum. Sabırsızlıkla bekliyor olucam Hamburg maceralarını :)

  1. Moderatör dedi ki...:

    Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

  1. Beyaz Yakalı dedi ki...:

    Leylek çok iyimiş, güzel anlatmışsınız. Ben de 1 hafta almanya' da kalıp bırakın Almancayı ki bilmiyorum, İngilizceye bile hiç ihtiyaç duymadan sadece Türkçe konuşarak geçirmiş biriyim. Ben istmedim ki bunu benile hep türkçe konuştular :)). Şimdiden keyifli zamanlar geçirmenizi dilerim.