ne diyorlar / ne demek istiyorlar

5 Ocak 2016 Salı
röportaj dili ve edebiyatı;

- evlenince tapusunu almıyoruz ki yeaaaa ( ya biz boşanacağız da yolunu yapıyorum) 

- ahh bir çocuk daha istiyorum ( evet bir daha evlenmek istiyorum, niyeti olan varsa ) 

- sette çok eğlendik ( eşşek gibi çalıştık ama böyle demezsem bir daha nasıl rol kaparım ) 

- düzeyli bir ilişkimiz var ( evlilik teklif etmedi henüz n'apim ya n'apim!? ) 

- evin bütün muhasebesi hanımda ben paradan anlamam ( yıktım kadının üzerine evin işlerini, keyfime bakıyorum ) 

- beraber büyüdük biz ( çok küçüktüm evlendiğimde, boşanacam az kaldı; bu cümleyi kuranlar seneyi doldurmadan boşanıyor artık 20 yıl olmuş 20 sinde evlenince 40 ta değiştiriyor ) 

- sessizliği paylaşıyoruz biz (ne konuşacaz ki seneler sonra ama böyle söyleyince bir şey gibi)

- çocuklarımın annesine aşığım ( aşk kalmadı annelikten gidelim bitsin şu röportaj) 

- yeni bir dergi çıkarıyoruz ( eş dost arkadaş toplandık ergenlere dergi satıcaz iki seneye kalmaz kapatırız ) 

- iyi akşamlar iyi akşamlar arkadaşlar ( balık yedik rakı içtik bi rahat verin lannnn ) 

- oğlumun soyadıyla aynı kalsın soyadım ( kız beni kim tanır bu soyadı olmasa, yapıştım ben de)  
- aile babasıyım ben aile babası aile babası ( fena sıkıldım ben bu evlilikten dur bakalım az daha büyüsün bebeler ) 

- öpüşmem, türk.. aile.. yapı... ( öpüşen mi kaldı lan tv de hem benim hanım kızıyor diğer vukuatlarımdan sonra ) 
---

daha çok ama en eğlendiklerim ve klavye tıkırdatınca bir nefeste yazdıklarım bunlar. bir de böyle okuyun röpleri ve demeçleri 

hadi bana eyvallah 


0 comments: