aşık olduğunuzu nasıl anlıyorsunuz siz?

18 Aralık 2020 Cuma

böyle baktığın bir adama aşık olmuşsundur ( kesin bilgi) 
dönmeden önceki gün yemekleri beklerken richard çekmişti 

başa saralım; uçağımı 7 saat kadar önceye alınca öğleden sonra dalaman havaalanına inmiş oradan dalyana gitmiş kolumda plaj çantasıyla keyifli keyifli otel aramış çok da mırın kırın etmeden mütevazı bir otele çantayı atmıştım. havuz başında güneşlendiğim bir sabah türk kahvemi keyifle içmiş güneşin tadını çıkarıyordum. lobide bir takım konuşmalar duyuyordum uğur yardımcı olmaya çalışıyor ama adamın ne dediği kesinlikle  anlaşılmadığından, ta ki uğur bana '' handan hanım anlamıyorum adam ne istiyor, bir bakar mısın'' deyince kadar dönüp bakmadım bile. yok yok dönünce vurulmadım adama:)))  adam ingilizce konuştuğunu iddia ediyor ama böyle bir ingilizce yok diye yemin edebilirim ama ispat edemem:) adama, çok  hızlı konuştuğunu, biraz yavaşlarsa ne istediğini anlayabileceğimi söyledim. çay bahçesini soruyormuş! evet tea garden dedi normal ingilizce ile. tarif ettim, döndüm şezlonguma uzandım. ta ki akşam üzeri en sevdiğim şeyi otelin önündeki bara kurulup bir bira içerken etrafı izlemeye ininceye kadar da adamı unuttum gitti. aynı adam oturmuş o da bir bira söylemiş, uğur'cum ben de bir bira alayım, dedim adamla merhabalaştık, nasılsınız diye sorunca adam ben de buyrun diye elimle karşıdaki koltuğu işaret edince hemen kalkıp karşımdaki koltuğa oturdu hop diye hergele bekliyormuş zaten davet:)))  laflamaya başladık. işte laflayış o laflayış aylardan aralık biz hala laflıyoruz:)))) richard korkunç aksanını mecburen bir tarafa bırakıp ilk okul öğretmeni gibi ingilizce konuşmaya başladı, ben de google translate ve özel hoca yardımıyla korkunç ingilizcemi biraz yola getirdim. 

ben birinden etkilendiğimi sonra anlıyorum. yok yok özleyince bile değil nasıl anlatsam konuştukça, konuşmak için saat farkını bekledikçe aaa baktım ki adam hayatıma sızmış! tatili bitip ülkesine dönen richard ile iletişimi hiç koparmadık. ilk günler basit konuşmalar yaparken, sonra birbirimizi özlediğimizi fark ettik. sonra gelişti her şey. ahahha en komiği de ingilizcedeki dear / darling meselesini konuşmamızdı. ben ''sevgili handan'' hitabından gerçekten nefrete varacak kadar hoşlanmam. sevgili / sevgilim olayını konuştuğumuzda artık taşlar yerine oturmuştu. 

uzun zamandır bu kadar içime sinen bir adam girmemişti hayatıma. en son altay'a  böyle aşık olmuştum! hoplaya zıplaya şarkı söyleyerek geziyordum gayrettepe sokaklarında! onu da ilk günler anlamamıştım ama sonra aşık olduğum an'ı dahi net anımsadım. spor yapıyorduk, o terliyordu ve ben aslında terli insana bakamam ama onunla sohbet etmeye devam ediyordum. gitmek üzereyken de kahve içmeyi yine ben teklif etmiştim. yunan tanrıları kadar yakışıklı bir adamdı! deyip kesiyorum burada. 

tatil yaparken richard ile kısa konuşmalar yapıyorduk ama ikimiz de tek başımıza zaman geçirmeyi de iyi bildiğimizden hiç sorun yaşamadık. ben havuz başında güneşlenirken o gidip gezip geliyor, o plajda kulaklığını takıp müzik dinliyorken ben plaj lezzetlerini keşfe çıkıyordum. döndükten sonra bir daha gitmeyi düşünsem de gitmedim. şimdilik sıkça konuşarak zaman geçiriyoruz. baharda yeni seyahatlerde buluşabiliriz. 

işte böyle. kovid bir aşk getirdi hayatıma. iş yerinde yaşadığım  sorunları avukatımın kucağına bırakıp, kovid ve sınırlamalar biraz hafiflemişken tam da şimdi tatil yapılır diye dinlenmeye gittiğim bir yerde, bir ingiliz ile. hayat. 

çok şeyi çok özledim. richard'ı da özledim. 2021 çok daha iyi olacak, bunu hissediyor dahası biliyorum. 

günaydın

aşkla kalın 


 

4 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Yaaaa sen bi ara Londra bileti mi bakıyodun ne :) Ne güzel bir yazı olmuş bu, aşkla kal hep :)

  1. Büşra Bayram dedi ki...:

    iyi ki de dönmüşüm blog alemine, handan çoook tebrik ederim, bu devirde aşkı bulmak, hele de böyle bir aşka bakmak çok zor gerçekten. haa bir de ingiliz cazibesi var ki, bundan hiç bahsetmeyeceğim bile :) e hayırlısı madem :)

  1. Handan dedi ki...:

    :) hiç beklenmedik hiç o havada değilken... Teşekkürler
    Sevgiler

  1. Handan dedi ki...:

    Londra Manchester Leeds farketmez vizeyi bı alayım
    Teşekkürler
    Sevgiler