ne hafta ama!

19 Şubat 2020 Çarşamba
nereden başlasam nasıl anlatsam... cuma gecesi evde vakit geçirip erkenden uyudum; ki zaten ben 11 deyince uyuyan biriyim.  

cumartesi sabahı erkenden (8.40) ama dinlenmiş olarak uyanınca, kahve içtikten sonra evi süpürüp toparladım. 10.30 civarında hiç gereği yokken aslında ay bir su alırım iki parça kaburga bir kuru pişiririm hem de bir hava alayım diye çıktıktan 1 saat sonra eve döndüğümde cüzdanımı kaybetmiştim! 


of of of!... o anda hemen ilk iş banka kartımı kullanıma kapattım, evden çıkıp yokuşu hızla bir daha çıktım düşürdüm belki diye.. bulma ümidiyle. YOK. 

giden gitti. 10 dakika yürüme mesafesinde profilo avm ile şok market arası ne olduysa olmuştu. ulan, 30 yıldır istanbula gelir giderim, son 6 yıldır burada yaşıyorum, gecenin bilme kaçında eve geldiğim de oldu sabahın köründe istiklal caddesini turladığım da. hiçbirinde cüzdanımı kaybetmedim de sabah sabah gayet dinç ve zinde iken offf offff 

kayıp çok can sıkıcı bişey. kesin olan bu. yalnız ben başka bişey önereceğim. 

yurt dışına çıktığımda kendimce bulduğum bir pasaportu ayrı yere parayı ayrı yere koyarak biri giderse diğeri gitmesin, önlemim burada da işe yaradı. hüviyetim bende ama 255 lira gitti:( 

memur kimliğim spor salonu kimliğim gibi birincil önceliği olmayan kimliklerim gitti. cüzdanım da desa idi:) yani, demem o ki kuru fasulye bana 500 kağıda mal oldu. 

siz siz olun paranızı ve bütün kıymetli kimliklerinizi aynı yerde taşımayın. iki ayrı cüzdan ya da neyse işte iki ayrı zarfa bile koyabilirsiniz. bir de neye üzüldüm, biliyor musunuz? 25 yıl önceki bir vesikalık fotoğrafım vardı cüzdanda, o da gitti. 

cüzdanımı bulan eden olursa profilo amv  danışmaya, avm içindeki migros müşteri hizmetlerine ya da buradan, olmadı 10 binlerce kişiye ulaşan twitimden bana ulaşıp verirse çok sevineceğim. 

hadi bakalım. bu hafta yarıya kadar hep aksiliklerle geçti, öbür yarısında gülmek istiyorum. 

günaydın 

2 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Geçmiş olsun Handan. Kredi kartının üzerinde adın soyadın yazıyor. Bulan kişi ilgili bankaya ulaşsaydı hemen sana ulaşılırdı.Anladığım kadarıyla maalesef duyarlı bir insana denk gelmemişsin.
    Tekrar geçmiş olsun. En azından kimlik çıkarma ile uğraşmayacaksın diye minik bi tesellimiz olsun.

  1. Handan dedi ki...:

    sağol gamze. evet, zaten mantıklı açıklaması beni profilo içindeki atmden takip etmiş olması. yoksa, nöbetçi miydi 10 dakikada cüzdanı hoop almaya:)))) şimdi gülüyorum ama cumartesi eni konu canım sıkıldı. teşekkürler.