köpekbalıklarının dengesi / caterina bonvicini - kitap üzerine iki satır

24 Ocak 2017 Salı
bir kitabı sadece indirimde 4.90 diye alırsın; sonra altını çize çize okursun. 

köpekbalıklarının dengesi tam da yukarıda yazdığım cümleyi yaşattı bana; cilt bakımı randevuma dakikalar kala remzi kitabevi'nin önünden geçerken 4.90 lık kitabı gördüm; çok düşünmedim; sadece madem bu kadar indirim yapmışlar benim de desteklemem gerekir, deyip aldım kitabı. kitaptan bir kaç cümle paylaşacağım şimdi sizinle ve eminim ki siz de gidip alacaksınız bu kitabı; henüz bitmedi, bitince yazarım belki yine bir kaç satır. 

'' sıradan bir cümle daima tehditkardır.'' sayfa 34 

''ben galiba aşık oldum. merdivenleri çıkarken kendi kendime gülümsediğimi fark ettim. güzelleştim hatta, dalgın bir şekilde yürüyorum, insanlar dönüp bana bakıyor. istemeden bir tür cinsellik yayıyorum; mutluluğun cinselliği bu, biliyorum. '' sayfa 25

işte bir birlikteliğin varken neden başka insanların etrafında pervane olduklarının açıklayıcı cümlesi, son iki cümlede. yalnızken kimse dönüp bakmazken biri ile birlikte ve elbette mutluysan etrafına yaydığın elektrik biraz cin.se.llik biraz mutluluk biraz dişi.l.ik oluyor bu da hayran bakışları getiriyor; çünkü o sırada cildin parlak ve gergin yürüyüşün rahat ve alımlı oluyor. 

''fotoğraflar ne kadar yapmacıksa yeni evliler onları bir o kadar gerçekçi buluyor.'' sayfa 39 

iyi okumalar 
kitaplığınızı yeni kitaplarla doldurun! 
damağınızı yeni tatlarla, şaşırtın. 
gözünüzü yeni görüntülerle mutlu edip, 
bedeninizi spor ile şımartın. 


0 comments: