iki aylık rapor, kilo vermek isteyenlere tavsiyeler; öpüşün!

9 Haziran 2016 Perşembe
evettt iki ay sonra o giremediğim beyaz keten elbiseye nihayet girebildim ve sabahtan bu yana instagramda dans ediyorum:))) ulan ben bu elbiseye spor salonunun 3 aylık parası kadar para vermiştim be! var mı öyle girememek:) 

şimdi, şaka falan değil gerçek yukarıda yazdıklarım da az biraz ciddileşip ne oldu yazayım; iki ay önce 40 beden olan handan, haftada 3 bazan 4 gün spora gidip spor sonrası bolca maden suyu, limonlu su, evde meyve yiyerek ( tamam ya arada bira içtim ) ve yürüyerek yürüyerek yürüyerek bugüne geldim. 

günlük rutin; sabah dilediğim kadar filtre kahve ( kova kova desem yeri ) şekersiz ve sütsüz 
bir kaç tane çörekotu yuttum her sabah bağışıklık sistemi için 
bir minik ısırık aldım zencefilden ( metabolizmayı hızlandırıyor ) 

sonra iş yerinde elimin altında hep sunta dediğim tatsız tuzsuz şeylerden bulundurdum, aa arada antep ve tuzlu fıstık yedim torba torba isyan ettikçe:))) 

vallaha arada yine isyanlardayken acılı lahmacunları da bol soğanla.... kesin lakabım kamyoncu zaten o kebapçıda:))))) 

cıvıdım, toparlıyorum; spor salonuna haftada 4 gittim bazan, hep aynı şeyleri söyledim toparlansın vücut, zaten güçlü bir bünyem varmış onun için bir şey yapmaya gerek yoktu çek şınav, kardiyo, en son bisiklette dinlen. 

pazar günleri zeytinyağlı yemek pişirme günümdü; bolca enginar, taze fasulye, barbunya pişirip onlarla detoks yaptım, peynir yemekten hiç vazgeçmedim. arada bir yunan iki mudanya seyahatinde hiç engellemedim kendimi. 

sonuç; 38 beden handan. verdiğim kilo henüz yeterli değil ancak kaslar toparlandı. bunun için gittiğiniz spor salonunun hocalarını sıkıştırın ve en iyi programı yazdırıncaya kadar değiştirin programınızı; en iyi program; 2 haftada kendini iyi hissettiren pr. benim tanımım bu siz bunu aylık olarak da okuyabilirsiniz. 

uzak durulacaklar; işlenmiş gıdalar, şeker, glikoz şuruplu bütün her şey, sütlü kahve, beyaz ekmek, sızma ve tereyağı dışındaki yağlar, hareketsizlik, 

yakın olması gerekenler, su, kahve, yürüyüş, heyecan, öpü.ş,mek, peynir, fındık fıstık badem, meyve, kuzu kaburga, enginar, barbunya, taze fasulye, zeytin, sızma zeytinyağı, buz gibi bira, arada bir cin tonik:))) 

ay ben çay alayım, hadi bakalım siz de bir beden küçülmeye başlayın 

4 comments:

  1. MİRAS dedi ki...:

    Şu an tamda diyetteyim. Tam olarak kaç günde kaç kilo verdin? Zencefili sebze şeklinde mi yiyorsun? Kahve hastasıyım ama kremasız içemiyorum onu naapçaz? Tabiki birde tebrikler (:

  1. Unknown dedi ki...:

    Hmm demek öpüşmek :D
    bu arada hiç almamak üzere gitsin o kilolar işaaallhh :D

  1. Handan dedi ki...:

    miras günaydın, 2 ayda 3 kilo verdim, yani yaklaşık 1 beden küçüldüm ( bir beden 4 kilo civarı) evet zencefili çiğ olarak minik bir parça yiyorum, kremalı kahve kalori deposu o yüzden sade kahveye alışmalısınız,

    teşekkürler:)

  1. Handan dedi ki...:

    müptezel, :)))