48 yaş, çalışma hayatı ve sıkılan handan

18 Temmuz 2020 Cumartesi
17 yaşında başladığım iş hayatından artık nefret etmeye başladım! 30. sene! ulan  30 sene önce doğanlar büyüdü belki öldü belki evlendi, 30 yıl önce evlenenlerin çoğu boşandı ikinci tura döndü bir çoğu ben hala çalışıyorum. seneye temmuz ayında emekli olmaya hak kazanıyorum ve fakat o kadar sabredebileceğimi sanmıyorum. her ay biraz daha dişimi çıkayım diye geçiyor. fiziksel koşulları çok kötü bir binada ( tavanı akan bir oda ve sürekli rutubet kokusu ve uçuşan boyalar eşliğinde ) bir odada 6 kişi çalışıyoruz. bilgisayarım yok, masam eski püskü bişey. daha fazla yazmayayım. 

*** 

21 temmuz 47 bitiyor 48 başlıyor. 2020 den nefret ettim, yaşını da sevmiyorum:))) ocak ayında gelecek senenin baharını özgür yaşamak istediğimden muhtemelen dilekçemi verip ayrılacağım. temmuz ayına kadar elimdeki az biraz birikimim ile geçinebilirim, sanırım ve umarım. konfor alanımdan çıkmazsam hasta edecek işim beni. 

*** 

ne okuyorum; jack london okuyorum. can klasik eski beyaz kapaklı kitaplarında indirim yapmış ben de feribota binmeden bitişikteki kitapçıda vakit geçireyim diye girdiğimde, gördüm. kaptım iki kitap, çevirileri harika. okurken gerçekten zevk alıyorum. 

*** 

ne izliyorum; dark desire diye bir dizi izliyorum. çok iyi sayılmaz ama günlük ispanyolca öğreniyorum bu dizileri izleyince. ilk fırsatta da kaçacağım ispanyaya neresi hangi şehri olursa olsun. 

*** 

pegasus berbat bir şirket olarak bilet paralarımızın resmen üstüne yattı. bir berlin gidiş dönüş biletim vardı. nisan ayında uçuşlar iptaldi zaten, bu çok kötü yönetilen pegasus almanya uçuşları açınca iki ay sonra paranızı vereceğim, diyor. bildiğin çöktüler paramıza. umarım batarlar da ben de sevinirim. kim bilir kaç kişiyiz böyle paramızla sabancı ailesinin devran sürdüğü. allah belanızı versin. almanyanın uçuşu açması ne mantık ondan sonra iki ay ne mantık?! yok bir mantığı tabii ki paralarımızı çalıştırıyorlar işallah batarsınız. sinirimi alamıyorum arkadaş sabancılardan. 

*** 

bahar geçti gitti. yaz da geçip gidiyor işte. covid hayatımızı altüst etti, eskisi gibi marketten getirdiklerimi silmesem de yine evde kolonyalı mendil kullanımı had safhada vs vs vs 

seyahate çıkarmıyorum. delirezeim. 

*** 

halim budur; pek iyi olduğu söylenemez tabii ev iş geçip gidiyor, köye gittim bir kez deniz kenarına bile inmedim. kalabalıktı hafta sonuydu çünkü. yürüyüş yolunun sonuna kadar bile gidemedim, çünkü semaverin dumanları yükseliyordu. çay sevmiyorum ben artık. 

*** 

iyi tatiller 


6 yorum:

  1. Selam Handan, seni böyle görmemiştim. Canlı enerjik,plan,program ne oldu sana. At üzerindeki belirsizlikleri.Planlar yap. Keyfini kaçırmasın hiç bir şey. Cem Karaca hava bedava su bedava (Bedava hiç değil) otomobillerin ışığı bedava deyişini hatırlıyorum. Sevgiler.

  1. Handan dedi ki...:

    parılda, :))) değil mi? ben hep hallediyordum her seferinde. şimdi biraz yoruldum artık sanki, uçuş yok, gitsem covid var, kalsam sıkıntı var...

    belki de yaşlanıyorum diye huysuzlanıyorum, kim bilir

    güzel bir yemek ve tatlı söyleyeyim kendime, belki iyi gelir

    sevgiler

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Doğum günün kutlu olsun Handan. Ya ben seni aslan burcu diye hatırlıyorum sen yengeç miydin şaşırdım şimdi.

  1. Handan dedi ki...:

    günaydın gamze, yengeç kabuğunda aslanım ben:)))))

  1. Handan dedi ki...:

    teşekkürler gamze'cim, vallaha ben de bilmiyorum 21 temmuz gece saat 1, teknik olarak 22 temmuz ama aslan mı yengeç mi? saçlarıma bakarsan aslan, kovid sonrası evi benimsememe bakarsan yengeç:) bilemedim ki...

  1. yeldat dedi ki...:

    Handan cim, yeni yaşın istediklerini getirsin, kutlu olsun. İş konusunda haklisin, öyle bir ortamda ve korona şartlarında çalışmak insanı zorlar. Geçecektir bu günler. İznin kalmıştır sanıyorum, sık sık kullanarak bu günleri atlatırsın umarım. Sevgiler yelda