tavsiyeler tavsiyeler tavsiyeler...

13 Aralık 2017 Çarşamba
bilet almak benim için zor bir iş; bütün bilet işlemlerimi kapres turizm'in sevgili sahibesi canım arkadaşım canan hallediyor. insani saatler, uygun fiyatlar seçimlerini;  online check-in işlemlerini hep o yapıyor. sene sonunda kocaman bir teşekkür de buradan yollarken;

kapres turizm adını aklınızın bir tarafına yazın; facebook sayfaları var oradan iletişime geçebilirsiniz. 

*** 

ura sızma zeytinyağı, ura nar ekşisi ve en son ura pekmez; mutfağınızda bu ürünlere yer açın. sızması harika! 

internet siteleri için tık tık 

***

matraş deri; ister ayakkabısını ister çantasını isterseniz de cüzdanını alın; bilin ki senelerce kullanacaksınız. cüzdanım kaç yıl önce doğum günümde hediye gelmişti hala severek kullanıyorum ve hiç bir şey olmadı; taş gibi. şimdi botlarımı da bu sene oradan aldım. günde kaç saat yürürsem yürüyeyim yorulmuyorum; ayakkabıda rahatlık budur. 

matraş

*** 

rossmann; son bir iki senemin favori markası;  duş jeli, şampuan ve rival serum ve nemlendiricileri ile bakım kremleri hepsi rossmanda üstelik inanılmayacak fiyatlara. en favori mağazam mecidiyeköy ve kurtuluş mağazaları. gidiyorum, dünya kadar alışveriş yapıyorum az bir para ödeyip çıkıyorum:) hele indirim dönemlerinde iyice lokum oluyor fiyatlar. kaçırmayın. 

*** 

daha aklımda çok şey var ama bu seferlik bu kadar yeter. yüzünüze ve elinize ayda bir kaç gün en azından nemlendirici niyetine sızma zeytinyağı sürün. sigara içiyorsanız her sabah bir kaşık sızma için. sofranızdan salatayı şimdi roka kereviz zamanı, eksik etmeyin. kuzu eti lezizdir, kokuyor bu yeaaa diye ön yargılı olmayın, kısık ateşte pişirip yiyin; kırmızı ete vücudumuzun ihtiyacı var. tereyağı yiyin, korkmayın. ayyyy ay ay durun; tereyağı ve peynir için de bir tavsiye vereyim;

erzincan merkezli akyazım gıda. ben buradan tereyağı almıştım; kahvaltılık olmasına rağmen kuru fasulye pişirdim ve inanılmaz lezzetli oldu. üstelik asıl gurme damak olan annemden de geçer not aldı akyazım gıdanın tereyağı. daha ne olsun. siparişinizi verin, gelen kutuyu açıp yemek yapınca bana hak vereceksiniz. peynirde de isim biliyorsunuz koçulu peynircilik. yanda link var; ilhan abiye ulaşın oradan da karş gravyerinizi alın sonra da mutfakta harikalar yaratın. 

akyazım gıda için tık tık 

akyazım gıda 

3 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Sıvı el sabunu olarak mutlaka Rossman'ın sabunlarını kullanıyorum ve çok memnunum Handan. Bu arada kuzu eti bana hiç kokmuyor ya. Hatta ben koyun peyniri severim o da kokmuyor :)

  1. Handan dedi ki...:

    iyi hatırlattın ya sıvı el sabunlarına bayılıyorum hele mango kokulusunu yemek istiyorum:))) elimi yakmıyor diğerleri gibi
    ay akşam gideyim de biraz daha stoklayayım eve
    koyun ve keçi peyniri gibisi var mı ya! hele tulum oy oyyy oyyy sabah açtım erzincandan gelen tulumu o nasıl bir lezzet! ne salatalar ne tostlar yapacağım ben o kuzu gibi dolapta duran tulum peynirinden.

  1. zoitsa dedi ki...:

    Rossman buralarda yok maalesef olaydı iyiydi