internet çağında ilişkiler; vatsaptan yürümeyin!... o kadar. benim istanbulumun en iyileri

28 Nisan 2018 Cumartesi
şimdi bu bloglar öldü falan diyorlar ya yok öyle bişey abicim! ben dahil kemik bir kitle var blogları okuyan. bir yere giderken,  ilk bloglardan bakıyorum hala... ve benim gibi daha nice insanlar; doğru, güvenilir, ne olduysa ne varsa  o bilgiye ulaşmak için; çünkü kar amacı gütmeyen yazlar var bloglarda;  çölde vaha gibi şimdilerde; glikozlu tatlıları övmeyiz, pansiyon ise pansiyon der bir kilime kanıp ''butik otel'' demez, hesabın ne geleceğini yazarız vs. vs. vs. 

aklıma nereden geldi bütün bunlar; bütün gün dilenci postalı gibi gezdim; gayrettepe senin etiler hisarüstü benim.. 

o arada aklıma yeni nesil ilişkilerin neden yürümediği ve neden insanların bu kadar nasıl desem garip ve çocuksu davranışları geldi aklıma;

vattsap nedir ya!? ulan biri ile ile iletişim kuracaksan açıp konuşursun; vatsap nedir lan!!!! ben de vatsap kullanıyorum ama yürüdüğüm bir adama değil:)))) iş için; bir şey soruyoruz bilgi/dosya paylaşıyoruz vs. vb. konuşmak istediğim insanları arayıp konuşuyorum; bu kadar. 

ilişkiler konusunda eskiden - sildiğim yazılar- çok yazardım; şimdi fazla yazmıyorum. çünkü, insanların  sorduğu sorulardan zekasının belli olduğunu görüyor ve saçma sorular soranlara hiç tahammül edemiyorum artık. 
( alt metin; yaşlandım&olgunlaştım; ses etmeden engelliyorum) 

zaman zaman kendi yazdıklarımı kimse üstüne alınmasın diye, o da çok tanıdığım bildiğim beni bildiğini sanan  ister eski arkadaşlarım olsun ister yenilerden bir merhaba deme gafletinde bulunduğum insanlar üstüne alınır diye. 

kimseyi aaa bu benim, dedirtmemek için ortadan ortadan yazmaktan bıktım! 

çok eskiden yemek daveti halen kaldı mı, yemeğe davet ederseniz birini ne yaparsınız gibilerinden bir yazı kaleme almıştım epeyi de yorum gelmişti. 


olay şu; madem çağımız internet çağı; birini tanımak istiyorsunuz, bir mesaj attınız yanıt geldi oh ne ala. hah tam da işte ondan sonra aptalca vatsaptan yazmayın, arayın konuşun görüşün çaya kahveye kahvaltıya yemeğe davet edin. ama lütfen vıt vıt yazmayın vatsaptan. ayyyyyyyyyy nasıl sıkıcı göründüğünüzü bir bilseniz karşı tarafta:))))

iyi mekanlar; 

big chefs astoria; evime yakın, her daim iyi hizmet her daim güler yüz 

fikret ocakbaşı; yine evime yakın ( ulan yakındır evimin koordinatı çıkacak lan!...) her daim güler yüz iyi servis leziz et 

akmerkez; butik avm diyorum ben akmerkeze; indirim zamanları süper! bugün gabor marka bordo bir bot aldım orada giydim çıktım! çalışanlar çok iyi; espri yapabilirsiniz istediğiniz kadar çalışanlar bir daha yazayım; SÜPER! 

MAHALLE TEKEL bayimiz; :))) adını yazmam lan! sokağımı bulursunuz. hep çabuk diyorum hep çabuk getiriyorlar. 

size şehrin en gizli barın yazmak isterdim ama vallahi onu kendime saklıyorum, yazmayacağım. gidiyorum; şarap bira yeni ne varsa tadıyorum üç otuz bir hesap ödüyorum  çıkıyorum; yok, bunu yazmam için çok sevmem gerek sizi:))))) 

maci; gayrettepede;  tamamen değişti,  işletmecisi, menüsü hepsi değişti. çok sevgili ebru orada, ben ebruyu evvel emir severim. bu sabah bir espresso içimi uğradım ilk kez; caffe luigi kahve kullanıyorlar; sirhada tatmıştım bir tane de fincanları var bende hediye ettikleri. güzel kahve yapıyorlar  diyebilirim şimdilik maci için, sonra yemek yiyince yazarım nasıl olduğunu. 

kısa kısa yazdım aklıma bişey gelirse eklerim; blog benim değil mi?:)))) 


5 yorum:

  1. zoitsa dedi ki...:

    WhatsApp bana pratik geliyor ,anneme bile nasılsın iyimisin diyip kapatan bir insan olarak yazı daha kolay geliyor konuşmaktan sıkılıyorum zaten gün içinde iş yüzünden..eşime bile gün içinde WhatsApp tan yürüyen bir insan olaraktan��ayrıca beni sevdiğini bildiğimden İstanbul’daki gizli mekanın adını geldiğimde şeyederim��

  1. Handan dedi ki...:

    eşlere yürümeyi saymıyoruz:))))))),,,,,


    sen gel götüreceğim seni oraya!

  1. Handan dedi ki...:

    Whats up en çok kalabalık buluşma planlarında yarıyor işime. Onu ara buna dön kısmından kurtuldum, herkes bir grupta, buluşmak artık çok kolay :) Ama kandil kutlaması bayram mesajı gibi afili cümlelerden nefret ediyorum, aç telefon da iyi bayramlar de yeter kardeşim ne o öyle .

  1. Handan dedi ki...:

    :))) son vatsap grubundan koşarcasına kaçtım! kandili cuması bitmez bir klişe muhabbet dayanamadım arkama bakmadan kaçtım, bir daha yok.

  1. Bence bloglar bitmez . Yeri çok ayrı çünkü ...💖💖