işe 6 ay mola! yeni hayata!

23 Kasım 2016 Çarşamba
arnavutköy 


bilenler bilir; 


benim bir başka işim vardı ve bloga istediğim kadar zaman ayıramıyor ama bir yandan da o işi blogu finanse etmekte kullanıyor ve fakat aslında bu işim olmazsa bloga daha çok zaman ayırır diyor; bir çok daveti geri çeviriyor bir çok davete icabet edemiyor yazılması gereken bir çok konuyu çok içeriden bildiğimden; yazamıyor ve gitmiyordum. 

şimdi öyle değil. 



6 ay mola verdim işe! 



yok bu tam bir istifa değil; eğer istediğim şartlarda bırakmasaydım istifa edecektim ki üç gün falan istifa dilekçesi kafamda/yazıda gezdim durdum.  
,

şimdi bugün yeni bir dünya ve yaşam mümkün diyorum. 

teşekkürler; 

her zaman heybetiyle yanımda duran en başta annem seher sultan, 
sonra kardeşlerim deniz ve yeliz 

ve esmerim 

sonra... adlarını yazmasam da kendilerini işaretlerimle tanıyan dostlarım,
sonra sevgilim 
sonra her zaman her yerde yanımda olan insanlar 

teşekkürler. 

sadece yazı ve hayatımın yeni başlangıcı için bana destek veren ve yanımda olan insanlar bugün yeni bir dünya ve yaşam mümkün deyip o çok istediğim avrupa turuna da o hayal ettiğim ev ve birlikteliğe de başlıyorum. 

merhaba yeni hayat! 
bu eski bir fotoğraf
adalardan biri 

2 yorum:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Handancım hayırlı olsun...

  1. Handan dedi ki...:

    gamzecim günaydın; çok teşekkür ederim. sevgiler