Çağrı

24 Kasım 2008 Pazartesi
BİRGÜN gazetesinden Koray ÇALIŞKAN bugünkü köşe yazısını bir çağrıyla bitirmiş; ben de buraya taşıyacağım;

''Emine Arslan gibi birçok işçi direnişte. Her şeye rağmen hakları için mücadele ediyorlar. Artık DESA emekçi direnişinin sembolü oldu. Kaybetme şansımız yok. Çünkü DESA işçileri bütün emekçiler, çalışanlar, memurlar, kadınlar için direniyor.
Destek olalım. DESA'yı arayalım, genel müdüre işçilere eziyet etme diyelim. Aslanları yalnız bırakmayalım. Ne de olsa deri yüzenlerle mücadele ediyorlar. DESA'yı 212 473 18 00' dan arayabilir ya da desa@desa.com.tr'ye yazabilirsiniz. Ya da ''telefon aktivizmi de ne, daha iyi fikrim var!'' diyorsanız bana yazın. DESA kampanyasının aktivistlerinden Antigone'yle sizi tanıştırayım. Aslanlara kıymasınlar diye.'' 24/11/2008 BİRGÜN/Koray ÇALIŞKAN

***

5 yorum:

  1. asliberry dedi ki...:

    Handan dün Teyzen Teyfik, cumartesi günü İstiklal'de bir eylem olduğunu, eylem bitince de esnafın İstiklal'de eylem olmasın diye yürüyüşe geçip eylem yaptığını söyledi. Şimdi öğrendiğim kadarıyla cumartesi günkü eylem Desa Direnişine destek eylemiymiş.

    Sanırım bu direnişe destek olmak için yapacağımız en önemli katkı bilinirliğini arttırmak olacak. Çok insanın bilgi sahibi olmasını sağlamak. İşçilerin sendikalı olarak geri alınması ve insanca koşullarda çalışmasını sağlamak için ciddi bir kamuoyu desteğine ihtiyaç var.

    Akşam evde ben de bloguma yazacağım.

    Haber verdiğin için çok teşekkürler.

    Sevgiler

  1. handan dedi ki...:

    ahahahahha ''eylem yapılmasın diye eylem yapmak'' süpermiş! hakikaten süper aslı hanım, demek ki neymiş eylem yapılmasın diye sesini duyurmak istiyorsan bunun için de eylem yapacaksın! ben ümitlendim bir an için bu coğrafyanın geleceğine dair bir kırıntı da olsa.

    ben yeni eylem tarzlarının böyle olacağına inanlardanım; desa almayacağız, yörsan yemeyeceğiz/içmeyeceğiz, özellikle yörsan konusunda çok nemrutum, dışarda yemek yerken kat i surette tüketmiyorum bunu da yüksek sesle diğer müşteriler duyacak şekilde sebebiyle açıklıyorum. varsa başka marka içerim yoksa alın lütfen diyorum, çaresiz alıyorlar, desa da almam canım başka deri markası mı yok! ha gören de her gün bir ayakkabı alıyorum sanar ama olsun bir tane de olsa DESA ALMAM!...

  1. kelime dedi ki...:

    Teşekkürler Handan, blogumda yayınlıyorum hemen ben de.
    Selamlar.

    kelime

  1. Zehra Gürgen dedi ki...:

    Handan hanım teşekkürler, blogumda yayınladım ama başka ne yapabiliriz diyede düşünüyorum. İnternet elimizdeki en önemli bilgilendirme ve örgütlenme araçlarından biri bunu belki daha aktif kullanabilsek ?

  1. handan dedi ki...:

    zehra gürgen; işyerimizde ve karşılaştığımız her kadınla bunu payşaşabiliriz. teşekkürler yayınladığınız için, ben mail attım desa ya bakalım ne diyecekler... selamlar